Շատ պարզ է ասված. ինչպես կաթնամթերքի փաթեթավորումն ու ժամկետ ստուգելն է կարևոր, այնպես էլ մեդիան սպառելիս պետք է ուշադրություն դարձնել արտադրողին՝ ո՞վ է ստեղծել բովանդակությունը, ո՞ւմ համար է նախատեսված, ինչպե՞ս է փաթեթավորված ու այդ ամենի մեջ ի՞նչ մանիպուլիացիաներ ու խնդիրներ կարող են լինել: Կարճ ասած՝ մեդիագրագետը քննադատորեն է վերաբերվում այն ամենին, ինչ հասնում է մեդիայից, իսկ մեդիան միայն հեռուստատեսությունն ու համացանցը չեն: Մեդիան իր մեջ ներառում է գովազդային պաստառներն ու անգամ հաղորդագրությունները:
Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոնի մեդիագրագիտության ծրագրի համակարգող Լուսինե Գրիգորյանն ասում է, որ յուրաքանչյուր նյութ կարդալիս՝ պետք է քննադատորեն վերաբերվել հրապարակմանը, կարդալուց հետո էլ՝ հարցեր տալ: