Հոգաբան Իրինա Ծատուրյանը փաստում է, որ հանրակրթական դպրոցներում ներառական խնդիրրներով երեխաների ինտեգրվածությունը դասապրոցեսին ավելի շատ վնաս է, քան՝ օգուտ:
«Շատ կարևոր է, որ մեր բալիկը հասկանա՝ կան նար հատուկ կարիքներ ունեցող երեխաներ, հաշմանդամներ: Հաշմանդամական համույթը սիրում է, երբ իր խնդիրների մասին խոսում ենք այլ ձևով»,- նշում է հոգեբանը:
Նրա կարծիքով ուսուցման այս ձևաչափը երբեմն վնասում է այն երեխաներին, որոնք ներառական խնդիրներ չունեն: Ըստ հոգեբանի, երեխաներին հոգեբանական խնդիրներից պաշտպանելու համար պետք է փոխվի այս ձևաչափը: Առաջարկում է՝ բոլորին կրթել նույն հարկի տակ, բայց յուրաքանչյուրին՝ իրեն համապատասխան կրթական ծրագրով: