Սովորում ենք սովորել

Շատ կարևոր է, որ աշակերտները հասկանան՝ կան նաև հատուկ կարիքներ ունեցող երեխաներ. Իրինա Ծատուրյան

Հոգաբան Իրինա Ծատուրյանը փաստում է, որ հանրակրթական դպրոցներում ներառական խնդիրրներով երեխաների ինտեգրվածությունը դասապրոցեսին ավելի շատ վնաս է, քան՝ օգուտ:
«Շատ կարևոր է, որ մեր բալիկը հասկանա՝ կան նար հատուկ կարիքներ ունեցող երեխաներ, հաշմանդամներ: Հաշմանդամական համույթը սիրում է, երբ իր խնդիրների մասին խոսում ենք այլ ձևով»,- նշում է հոգեբանը:

Նրա կարծիքով ուսուցման այս ձևաչափը երբեմն վնասում է այն երեխաներին, որոնք ներառական խնդիրներ չունեն: Ըստ հոգեբանի, երեխաներին հոգեբանական խնդիրներից պաշտպանելու համար պետք է փոխվի այս ձևաչափը: Առաջարկում է՝ բոլորին կրթել նույն հարկի տակ, բայց յուրաքանչյուրին՝ իրեն համապատասխան կրթական ծրագրով:

Ցուցադրել ավելի
Back to top button