Սովորում ենք սովորել

Եվ աղմուկի մեջ կորավ մասնագետի ձայնը

ԿԳՄՍ նախարարությունը հանրային քննարկման ներկայացրեց «Հանրակրթական ու առարկայական» նոր չափորոշիչներն ու հանրային քննարկումը վերածվեց հանրային աղմուկի, որի մեջ լռեց մասնագիտական փաստարկված խոսքը։


Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչ, կրթության փորձագետ Արսեն Վարդանյանի կարծիքով փաստաթուղթն անթերի չէր․ և՛ հապճեպություն էր նկատվում, և՛ միակողմանի վերաբերմունք։ Մինչդեռ դրա շուրջ աշխատել էր մասնագիտական թիմ, և պետք է հակառակը լիներ՝ ներկայացվեր հավուր պատշաճի։


Սակայն, մասնագետների արձագանքն էլ պատշաճ չեղավ՝ ոմանք սկսեցին միակողմանի քննադատել, ոմանք՝ հակափաստարկներ բերել, երբեմն առանց հիմնավորումների։

Ցուցադրել ավելի
Back to top button