Կրթության հետազոտող Նարեկ Մանուկյանը վստահ ասում է,-<<Պատերազմը կրթական համակարգի վրա որևէ էական ազդեցություն չի ունեցել>>։
Ըստ նրա, այնպես չէր, որ մենք ունեին ինչ-որ ձևի կրթական համակարգ, որը չաշխատեց կամ քանդվեց պատերազմի պատճառով։ Մեծ հաշվով Հայաստանի՝ պատերազմում պարտությունը, մասնագետը համարում է համակարգային պարտություն։ Մատնանշած համակարգի մեծ մեծ տեղ ունի կրթական համակարգը։
Առաջինը դա համակարգի բովանդակային պարտությունն էր, քանի որ դպրոցներում և դրանցից դուրս մենք երեխաներին տալիս ենք մշակույթից ու ինքնաճանաչողությունից դուրս բովանդակություն, որը չի օգնում նրանց պատրաստվել ապրել այն իրականության մեջ, որը կա այսօր։